Gazi Üniversitesi GUATAM Kalite Politikası

Gazi Hastanesinde Çalışmaktan Mutluluk Duyan, Güleryüzlü, Yetenekli, Konusunda Bilgili Ve Deneyimli Ekibimizle Hizmet Vermek, Hastanemizde Başvuranların Sağlıkla İlgili Her Türlü Sorununu Güvenli Bir Şekilde Ve Kısa Sürede Çözümlemek, Bilim ve Teknolojideki Yeniliklere Uygun Olarak Hizmet Kalitemizin Etkinliğini Sürekli Geliştirmek Ve En İyi Olmak, Hedefimizdir.

Sağlık hizmetlerinin kalitesine ilişkin farkındalıklarımızla yürüttüğümüz Kalite Yönetim Sistemi amaçlarımız;

  • İlk defada, zamanında ve doğru hizmeti gerçekleştirebilmek,

  • Hizmet sunumu esnasında hata olasılığını yok etmek,

  • Olabilecek hataların tespiti ve bir daha tekrarlanmasını önlemek,

  • Hasta ihtiyaç ve beklentileri ile uluslararası standartlar doğrultusunda sağlık hizmeti sunmak,

  • Hastalarımıza ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve Sağlıkta Kalite Standartları-Hastane şartlarına göre yeterli düzeyde güvence vermek için yürütülen tüm faaliyetleri tasarlamak, planlamak, uygulamak, ölçmek, izlemek, geliştirmek ve iyileştirmektir.

Oluşturulan kalite politikası aşağıda sıralanan ilkeleri içerir:

  1. Bilimsel ve teknolojik gelişmelerin sürekli takibini gerçekleştirerek Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp alanında uygulamaların etik ilkelere, hastaların kişisel haklarına saygı gösteren koruyucu ve tedavi edici sağlık hizmeti vermek,

  2. Toplumu bilgilendirmek amacıyla Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp alanında bilgilendirecek seminerler, toplantılar yapmak ve broşürler hazırlamak,

  3. Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp alanında hekimlere yönelik eğitim faaliyetleri (Sağlık Bakanlığı sertifikalı kurslar, sempozyumlar) düzenlemek,

  4. Üniversitemizin stratejik hedefleri doğrultusunda Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp alanında araştırma faaliyetleri yürütmek,

  5. Bu alanda İleri düzeyde eğitim ve disiplinler arası araştırmaları desteklemek için Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp Doktora programı ve Anabilim dalı kurmak.

background image